Kosmetika pro citlivky - Bioderma Sensibio Gel Moussant

Úprava článku k 7. 3. 2018: Výrobek mě v zimě pnul a extrémně vysušoval, proto jej doporučím spíše pro léto. Na zimu bych volila jiný typ odličování. 

Mám citlivou, atopickou pleť. V překladu do češtiny to znamená, že jsem sušinka, občas vykvetu a z většiny kosmetiky se v tom lepším případě drbu jako prašivý pes.

Mezi miliardami beauty blogů mi chybí články o nedráždivé kosmetice. Tak jsem se rozhodla zařadit na svůj internetový deníček novou rubriku. Něco ve stylu, já jsem se už vytrestala - vy nemusíte.

Zkušenosti s jednotlivými produkty jsou individuální a jedná se jen o osobní zkušenost. Odbornou radu hledejte u dermatologa nebo farmaceuta.




Teď už ale k výrobku.

Bioderma Sensibio Gel Moussant

Největším plusem výrobku je, že se může používat i na oči. Je to snad jediný odličovač do vany, použitelný i na oči, který jsem našla.

Při večerní očistě tedy vemu při jednom i obličej. Opláchnu se vodou. Na prsty si dám pumpičkou gel, lehce rozpěním, namydlím celou tvář a spláchnu.

Vraťme se k pěnění. Jakmile přestanete používat výrobky z drogerie, počítejte s nižší pěnivostí. Neznamená to ale horší účinek výrobku. Jenom tím jste se napatlali méně chemikáliemi. To stejné platí i pro parfemaci.

Bioderma Sensibio Gel Moussant tedy pění lehce a ještě lehčeji je parfemovaný. Od vůně je ale parfém.

Pozitivní bod bych přičetla i za výdrž. Produktem se totiž odličuju už zhruba 6. měsíc a na sedmý to ještě dotáhnu. Čištění obličeje tedy vyjde kolem 40kč/měsíc pokud jej neseženete levněji (eshop, sleva..), pak už se cena může dostat měsíčně na 30,- Kč.

Konzistencí je pak výrobek klasický sprcháč, akorát na obličej.

Nutno říct, že tvář mě po použití lehoučce pne, což se ale vyřeší v minutě krémem. Oproti ostatním, specializovaným výrobkům to je zanedbatelné minimum.

Pleť pak ještě dočišťuji pro jistotu micelárkou nebo vodou. Není ale ani moc co odličovat, takže pokud hledáte něco, čím se večer odlíčíte - jděte do toho!

Jo a taky sledujte můj blog. Časem budou další výrobky přibývat. :-)

Adéla

Komentáře

Oblíbené příspěvky