Brambory zapečené s rajčaty, balkánským sýrem a oregánem

No jen si to představte, výborné domácí brambory, které vyrostly v nádherné přírodě na pomezí Vysočiny na rodinném velkostatku Sedláků z Louky, dochucené oreganem z dovolené, balkánským sýrem a rajčetem. Vím, není teď úplně sezóna rajčat, ale skromný výlet chuťových buněk směr jih neuškodí. Stejně je na dvě až tři porce třeba jenom jedno rajče. Brambory jsem si dala s kuřecím steakem. :-)







Brambory zapečené s rajčaty, balkánským sýrem a oregánem

Suroviny na  2 -3 porce:

Asi 5 velkých brambor
1 rajče
Půlka vaničky balkánského sýru
oregano
olivový olej
sůl
pepř


Postup:
1. Brambory jsem oškrábla, nakrájela na plátky a krátce povařila.
2. Rajče a sýr jsem pokrájela  na kostičky.
3. Povařené brambory jsem promíchala s oreganem, olivovým olejem, sýrem a solí a pepřem.
4. Brambory jsem v zapékací míse dala do trouby a zapekla asi 15 minut.
Brambory jsem použila jako přílohu ke kuřecímu steaku s rajčetem a mozzarellou. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky