Jack's Dog Karviná

V Karviné se nám otevřelo nové, stylové bistro s párkem v rohlíku.

Protože mě tam včera hnala kamarádka s vehemencí šaratice coby pokusného králíka, rozhodla jsem se hodit svoje zkušenosti na blog nejen pro ni.

Co se týká párku v rohlíku, jdu-li si jej vychutnat jako speciální lahůdku, očekávám něco jako vlastní pečenou housku, domácí párek a ideálně Chilli con carne jako přeliv. Jo. V Eat Meat mě zmlsali.



Za silnou stránku Jack's Dog považuju exteriér. Ten, kdo vymýšlel, jak to bude vypadat je mistr! Příjemně potěší i možnost vzít si, kolik ubrousků potřebuju a malý detail v podobě mátových bonbonků.

Obsluha byla příjemná, na výběr jsem dostala z jednoho typu. Proč ne, o pár kilometrů dál udělali kluci celorepublikovou parádu s hranolkama...

Obratem jsem dostala poměrně estetický párek v rohlíku dozdobený o trs polníčku a vzpomněla si na exkolegu, který polníček překřtil na zahradníček.



Chutí jsem se přenesla do dob největší slávy Polského Těšína, kdy mi krátce po revoluci koupili tu a tam párek v rohlíku před tržištěm. Rázem jsem pochopila, proč to je tak levné. Běžný párek z lepších uzenin, rohlík z obchodu, trocha kysané zeleniny.  Nechci říct, že to bylo špatné, v poměru cena, kvalita jsem dostala přiměřený výrobek.

Bistro má teprve otevřeno pár dnů a věřím, že to ještě rozjedou. Do té doby budu tajně doufat v Silvino pozvání na hambáč nebo si někdy, až tady bude Petr napeču briošky, mleté maso nachutím a vyrobím nám vlastní párek v rohlíku.

Komentáře

  1. Naprosto souhlasím. Ale takových rychlých občerstvení jsou tu mraky a pokud bude žemle domácí je mi jedno z jaké boudy to "zaštěká". Za mě tuctové, ale alespoň se drží z cenou na normálu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem na Jacks dog neslyšel chválu, ale dnes jsem si udělal vlastní obrázek, prodávat 2dc kofoly v budce za 15kc je bláznovství, když na náměstí v restauraci stojí 14kc,ale budiž asi Vám nejde o zákazníky jak mluvíte na sociálních sítích, ale o rychlý zisk. Za mě palec dolů, nejste jedni z mnoha, ale z posledních.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky