Zázrak jménem Lipikar

Dnešní povídání ocení spíše citlivky s suchou, problematickou, atopickou pokožkou. Následující slova jsou pouze osobní zkušeností, která je jako každá  osobní zkušenost individuální. Pro odbornou radu kontaktujte dermatologa.

Všechno to začalo u vzorečku z lékárny, který mě oslovil natolik, že jsem si průběžně nahrazovala docházející výrobky přípravky z řady Lipikar.



Ač nejsem úplně fanynkou La Roche Posay a pořád ještě prozkoumávám možnosti, Lipikar  mě naprosto učaroval. Na rozdíl od levnějších přípravků má velmi jemnou a příjemnou vůni, u které si nepřipadám, jako bych se mazala odtokem z Bochemie.

I teď v zimě, kdy je pokožka výrazně sušší mě sprchový gel nepne a pokud se zapomenu nebo jsem líná se namazat tělovým mlékem, dá se  den přežít, aniž bych si připadala jako ztělesnění Sahary.


Tělové mléko má hutnější konzistenci, příjemně se roztírá a připadám si po něm příjemně hydratovaná. Oproti Xera Calmu mě nedráždí při použití na obličej a stačí mi bohatě se namazat jednou denně. Samozřejmostí je, že se skvěle vstřebává a nezůstává na oblečení, což se dá ale od výrobků v této cenové kategorii očekávat.

Po prvním použití krému na ruce, jsem se cítila hebčeji, než králíček Azurit (postavička z legendární reklamy v 90 letech, pozn.autorky), moje ruce byly jako v bavlnce a po druhém mazání už zmizely i šupinky oschlé kůže. Při kontaktu s obličejem nedocházelo k dráždění. Stejně jako u tělového mléka je krém hutnější a nezapatláte si tím oblečení, kabelku nebo cokoli..

V tuto chvíli mám pocit objevení svatého grálu a záchrany. Do budoucna plánuji dát znova šanci Biodermě, protože mě zaujal sprchový olej. Máte s ním někdo zkušenost? Dá se s tím odličovat?

Závěrem je třeba říct, že výrobky od La Roche Posay nejsou žádná láce. Dá se to řešit přáními na MDŽ, k svátku, narozeninám, vánocům... Takže kdyžtak máte tip. Poku problémy nemáte, kupte si normální kosmetiku a raději přispějte na například Amélii v Olomouci. Kosmetika je přece od toho, aby sloužila nám, ne my jí.



Komentáře

Oblíbené příspěvky