Odtučňovací aplikace

Náročný listopad, náročnější prosinec, brzo tma, strach běhat po parku sama, trocha lenosti a v závěru roku svátky, které nejsou zrovna známy pro svou střídmost. Asi takhle by se daly kolem a kolem shrnout příčiny, proč jsem se úspěšně propásla k jateční váze.

Než ale přijde únor se svými tradičními zabíjačkami, je přeci jen malá šance se zachránit spolu se sebevědomím.

Ne. Opravdu si nemyslím,  že mě spasí mobilní aplikace nebo technika. Vlastně souhlasím s klasickými radami jako nepřežírat se šmakuládama a pohyb.

Na druhou stranu jsou moderní technologie super. Můžou se nám stát skvělými pomocníky a právě proto si o nich dneska povíme.

zdroj obrázku: Pixabay


Fit recepty








Jestliže nějaká kuchařka aktuálně hýbe světem knih o vaření, je to kuchařka Jíme zdravě s Fit recepty.  Kromě kuchařky však existuje i mobilní aplikace. Recepty si můžete třídit podle toho, jestli máte chuť na svačinku nebo potřebujete inspiraci pro polívku, hlavní jídlo. Zároveň jsou vám taky nabízeny nejnovější a nejoblíbenější recepty.


Kalorické tabulky









Snad nejznámější kousek mezi fit aplikacemi. Na začátku vyplníte svoje pohlaví, věk, váhu, výšku a pak už jenom můžete zadávat data, která se vám vyhodnocují, takže pak zjistíte, jestli jste těch fit receptů nenavařili až moc.


7 minuta tréningu







Ne. 20 km výšlapu vám sedm minut dřepovačky, klikovačky, sedání-lehání nenahradí. Občas ale je ale každý z nás zoufalým člověkem, zoufalí lidé dělají zoufalé věci a lepší si protřepat špyrky sedm minut, než vůbec.

Endomondo








Když už se čirou náhodou rozhodnu měřit svojí aktivitu (rozumějte běh, cyklistiku, výšlap...), použiju Endomondo. Oproti Runkeeperu aplikace neotravuje co minutu o ztraceném signálu a plus mínus prostě naměří.  Ti, co se rádi hecují s ostatními nebo pyšní svými výsledky ocení možnost přizvat do aplikace přátelé z facebooku. Za zmínku stojí i různé přehledy.


Spotify










S hudbou se běhá a cvičí líp. Mezi všemi těmi těmi playlisty najdete i spoustu běžeckých a cvičících. Kupodivu mě zatím u běžeckých ani nerušila reklama.


Ták! To už by pro dnešek stačilo, teď hurá ven. On se ten hezkej zadek a shozená kila u PC nevysedí.  A občas mrkněte i na můj internetový deníček. Tématu odtučňování se budu věnovat i dál. Tak nějak mám CO odtučnit.... :-( Mimochodem, jak jste na tom s aplikacema? Jaké používáte? :-)




Komentáře

  1. Používat kalorické tabulky mi vydrželo přesně den a půl. Pak mě vážně přestalo bavit všechno dávat do aplikace. To radši ten čas, co bych strávila vyplňováním, strávím přemýšlením o tom, jak jíst aspoň krapet zdravěji. Ne vždycky to ale vyjde...

    OdpovědětVymazat
  2. Proto chodím běhat a nejradši mám podzimní měsíce – říjen, listopad, někdy i začátek prosince. Není takové teplo, na stezkách už není přerváno bruslaři a další havětí. :) Jen si tedy dávám kratší dávky, protože o sobě vím, že mám pak delší regeneraci. Takže místo ranních deseti dávám třeba sedm, nebo osm. :) Podle počasí. Vždycky ráno nastavím a náramek s krokoměrem už mi to hlídá a když to přetáhnu, tak na mě začne křičet. Naštěstí běhám kolem baráku, takže nemám dlouhé návraty. :) A při té pěší cestě domů člověk aspoň pěkně zastrečuje. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To nejsou vůbec špatné tipy. Díky za ně. Já se minulý rok dlouho dokopával k tomu, abych začal běhat. Nakonec jsem to zkusil dvakrát a skončil jsem s tím. Naštěstí se mi ale povedlo najít jiný sport, který mi vyhovuje, možná ještě lepší - plavání. Mám tu výhodu, že abych si zaplaval, tak nemusím nikam jezdit. Na zahradě mám totiž přelivový bazén, takže v tom si můžu zaplavat kdy chci. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky